Общ преглед

    Нашата политика за възстановяване и връщане продължава 14 дни. Ако са минали 14 дни от покупката ви, не можем да ви предложим пълно възстановяване или замяна.

    За да отговаряте на условията за връщане, вашият артикул трябва да е неизползван и в същото състояние, в което сте го получили. Той също трябва да бъде в оригиналната опаковка.

    За да завършите връщането си, ние се нуждаем от разписка или доказателство за покупка. Документа който сте получили от куриера при доставка.

    Моля, не изпращайте покупката си обратно без да ни уведомите.

    Има някои ситуации, при които се отпускат само частични възстановявания:

    • Всеки артикул, който не е в първоначалното си състояние, е повреден или липсва части поради причини, които не се дължат на нашата грешка.
    • Всеки артикул, който се връща повече от 14 дни след доставката

    Възстановяване на средства

    След като вашето връщане бъде получено и проверено, ние ще ви изпратим имейл, за да ви уведомим, че сме получили върнатия ви артикул. Също така ще ви уведомим за одобрението или отхвърлянето на вашето възстановяване.

    Закъснели или липсващи възстановявания

    Ако все още не сте получили възстановяване, първо проверете отново банковата си сметка. След това се свържете с вашата банка. Често има време за обработка, преди да бъде публикувано възстановяване.

    Замяна на артикули

    Подменяме артикулите само ако са дефектни или повредени. Ако трябва да го замените за същия артикул, изпратете ни имейл на info@smartdirect.bg и изпратете вашия артикул на посочен от нас адрес.

    Доставка

    За да върнете продукта си, трябва да го изпратите по куриер на на посочен от нас адрес. Вие ще трябва да заплатите транспортните разходи. Разходите за доставка не се възстановяват. 

    Нужда от помощ?

    Свържете се с нас на {email} за въпроси, свързани с възстановявания и връщания.